Het is bijna zover.....spannend

22 december 2019 - Barendrecht, Nederland

Hallo lezers van onze reis blog.  Morgen 23 december is het zover. We gaan morgenochtend rond 8.30 richting Schiphol. Een belangrijke plek voor ons waar het allemaal begon.

20190909_203854

Hier werden wij ouders. En nu voor de derde keer naar het geboorteland van onze prachtige zoon. We vliegen met Finnair om 11.40 eerst naar Helsinki. Daar vandaan gaan we door met een ander vliegtuig naar Korea. We komen 24 december aan op Incheon airport om 9.15 Koreaanse tijd. Het is 8 uur later in Korea als hier in Nederland. Kort geleden logeerde een Koreaanse man bij Spring Housing. Uiteraard had ik meteen leuk contact met deze man die voor zaken hier in Nederland was. Hij had de eerste dagen ook zijn vrouw en zoontje bij zich. Die zijn weer wat eerder terug naar Korea vertrokken terwijl Gim ( zo heet deze man) nog hier bleef voor zijn werk. Ik vertelde hem dat wij naar Korea zouden komen. En meteen zei hij dan kan ik jullie mooi verwelkomen en mocht het nodig zijn helpen met dingen. We hebben via Wats App  contact met elkaar en hij heeft aangeboden ons op te komen halen van het vliegveld en ons naar het hotel te brengen. Hoe leuk is dat.... dus hij wacht ons op bij de luchthaven en wie weet wat hij verder nog voor ons kan betekenen. Helaas hebben we verder nog niets gehoord van Mevrouw Kim wat betreft de biologische moeder van Marvin.  Dus dat blijft heel spannend.

20191222_194441Onze koffers staan klaar en ook wij zelf zijn er helemaal klaar voor. Wat er ook gaat gebeuren we gaan genieten van deze mooie reis. Wij wensen jullie allemaal hele fijne feestdagen.  En een mooi en vooral gezond 2020. En we houden jullie op de hoogte van ons avontuur.

PhotoGrid_1576007969871

1. M. Batenburg:
    22 december 2019
    Veel plezier moppies.Fijn jullie nog ff gezien te hebben❤🎄🎅🤶
  2. Titia en Anne:
    22 december 2019
    Super veel plezier en genieten. Voor jullie bijzondere kerstdagen en een prachtig 2020. Hele fijne reis gewenst liefs Tiets en Anne xxx🌲🌲🌲
  3. Marinus en Bianca Jeremy en scooby:
    22 december 2019
    Heel veel plezier, en succes daar namens ons😘
  4. M Paalvast van wezel:
    22 december 2019
    Heel veel plezier geniet en een goede vlucht.
    Dikke xxxxx voor jullie allemaal
  5. Rinus, Bianca en jeremy:
    22 december 2019
    Heel veel plezier in Korea.
    Hopelijk komt er contact
    Voor jullie ook hele fijne feestdagen
    Dikke kus van ons
  6. Monique krol:
    Heel veel plezier
    En een een goede vlucht en reis ,dat alle wensen maar vervuld mogen worden
  7. Maris:
    22 december 2019
    Veel plezier en fijne feestdagen!!
  8. Rien:
    22 december 2019
    Heel veel plezier en fijne feestdagen in Korea.......즐거운 휴일.
    Goeie reis.

나는 한국에서 많은 아름다운 이야기를 읽을 수 있도록 노력하겠습니다
    리엔 덴 한
  9. Jolanda van Haften:
    Hahaha Rien. Ik zal het in Korea even laten vertalen.. hihi
  10. Inge Appels:
    22 december 2019
    Heel veel plezier op deze bijzondere reis!! Geniet van een mooie tijd in Marvin z’n geboorteland! Fijne kerstdagen en alvast alle goeds voor 2020!! Goeie reis!!
  11. Chantal:
    22 december 2019
    Superspannend en zo leuk dat ‘onze Koreaan’ zijn hulp heeft aangeboden! Het wordt in ieder geval een fantastische reis vol nieuwe indrukken en uiteraard hopen we hier met z’n allen op een Kerstwonder... Goeie reis en we kijken al uit naar de update! Xx
  12. Tirza:
    23 december 2019
    Spannend hoor! Heel veel plezier daar en een hele mooie reis gewenst! Fijne feestdagen.
  13. Claudia:
    23 december 2019
    Geniet lekker, lieffies. Een hele goede reis en natuurlijk fijne, liefdevolle dagen. Dikke 😘
  14. Yvonne:
    23 december 2019
    Heel voorspoedige reis gewenst en alvast mooie kerstdagen!
  15. Maurice Korving:
    23 december 2019
    Geniet van deze mooie belevenis en van jullie gezin in het bijzonder.
    Kijk al uit naar het eerste reisverslag van uit Zuid-Korea.
    😘😘🇰🇷🇰🇷
  16. Hanny en Arend Mellema:
    24 december 2019
    Alles is ingevuld nogmaals geniet van alles . Veel succes en plezier, veel liefs Hanny en oom Arend
  17. Stien van batenburg:
    25 december 2019
    Hele fijne kerstdagen en een goed nieuwjaar daar lieverds heel veel genieten daar met elkaar,,love lullie all... xxxxxxxx